Архівний відділ

Згурівської райдержадміністрації

Київської області

a

План

План розвитку архівної справи на 2012 рік


№ з/п

Назва заходів

Термін
виконання

Виконавці

Відмітка
про
виконання

1. Забезпечення збереженості та державний облік документів НАФ

1.1.

Картонування документів – 278 справ

 

начальник архівного відділу

 

1.2.

Перевіряння наявності документів – 797 справ

 

начальник архівного відділу

 

2. Створення та розвиток довідкового апарату до документів НАФ

2.1

Каталогізація управлінської документації – 800 карток по 40 справах

 

начальник архівного відділу

 

3. Формування НАФ та експертиза цінності документів.

3.1.

Приймання на державне зберігання управлінської документації – 278 од.зб.

 

начальник архівного відділу

 

3.2.

Схвалення ЕПК описів справ на управлінську докуметацію – 310 од. зб.
погодження ЕПК описів справ з особового складу – 61од.зб.

 

начальник архівного відділу

 

3.3.

Проведення перевірянь підприємств, установ і організацій – 4 перевірки

 

начальник архівного відділу

 

4. Використання інформації документів НАФ

4.1.

Виконання запитів: тематичних – 200
соціально-правового характеру - 180

 

начальник архівного відділу

 

4.2.

Організація роботи користувачів у читальному залі

 

начальник архівного відділу

 

 

 

Начальник архівного відділу                                                                     В.В.Сушак

райдержадміністрації

 

Планується поетапне впровадження сучасних комп'ютерних технологій в діяльність архівного відділу: створення електронного каталогу архіву, доповнення каталогу новими даними, внесення змін та виправлень, забезпечення його функціонування, створення описів в електронному вигляді та розміщенні їх на сайті архіву, введення в комп'ютер даних з існуючих описів на папері, внесення змін та доповнень, нових даних, забезпечення функціонування.